czwartek, 26 stycznia 2012

Jeśli dziecku się ulewa z buzi.


Jeśli naszemu dziecku się ulewa z buzi ( nawet jeśli nie ) to należy dziecko po jedzeniu podnieść je do pozycji pionowej ( ja lekko klepie po pleckach ) wtedy szybciej się odbija ( moja córa potrafi to zrobić bardzo wymownie ) często dziecko jedząc potrafi zrobić kupkę a panuje takie przekonanie że nie można przebierać dziecka pół godziny po karmieniu, bo wtedy podnosimy dziecku nogi i się ulewa. Ja nie czekam jak zrobi kupkę to zmieniam pieluszkę bo już się przekonałam że ja mogę poczekać ale moja córka zasypia po jedzeniu a póżniej trzeba ją budzić w trakcie snu. Często dziecko jest wyrwane ze snu i dużo marudzi. Jeśli jednak zostawimy dziecko z kupką to po np. 2 godzinach pupka jest już zaczerwieniona.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz